Izziv s Pivovarno Knap

V okviru projekta Ključ ponujamo nov izziv, ki ga predstavlja Pivovarna Knap iz Zagorja. Poznaš Reneeja in njegovo pivo? Sooča se z izzivom “kako povečati prodajo piva Knap v gostinskih lokalih” in te vabi, da se mu pridružiš pri reševanju le-tega. Pivovarna Knap je nastala kot garažni projekt dveh prijateljev in želje po novih okusih piva. Trenutno proizvodnje kapacitete najemamo, prodajna mreža pa je sestavljena preko gostinskih lokalov, malih prodajalen in veletrgovca Spar. Pristop in predstavitev piva gostincu ne predstavlja težave. Po navadi so prva naročila testna po nekaj kartonov, za tem sledi kratko konstantno obdobje odjema in nato upad naročila ali prenehanje.

Vprašanja, na katera bodo udeleženci izziva odgovarjali, so:

Kako še bolj motivirati gostinca za prodajo piva Knap?

Kaj bi pomagalo za konstantno prodajo piva?

Zakaj se pivo ne obdrži v prodaji, razlog (cena, okus, …)?

Na kakšen način povečati količine naročenega piva?

S kakšnimi prijemi (akcija, majice, letaki, plakati, …) dodatno pospešiti prodajo piva v gostilni?

Kateri so najbolj učinkoviti kanali za oglaševanje piva, ki direktno vpliva na prodajo v lokalu?

 

Dodatne informacije in prijava na izziv (do 13.6. 2017): rada.drnovsek@mct.si