Nov izziv: Ureditev grafične podobe poslovnega prostora

Podjetje:

Carpara, Kristjan Čič s.p.

Podjetje za prosti čas in drugačen življenjski stil. Poleg turizma, se podjetje ukvarja s trgovino. Prodaja elektronske cigarete in ostale pripadajoče artikle.

Kratko ozadje izziva

 

Pri odprtju nove poslovne enote v Trbovljah, želimo podobo poslovnega prostora, čim bolj približati okolju. Zato želimo oblikovati grafično podobo, ki povezuje lokalno dediščino z vsebino prodajnega programa našega podjetja.

Ključna vprašanja izziva

Kako združiti lokalno dediščino z sodobno vsebino našega prodajnega programa. Poslovnemu prostoru dodati noto, sodobnosti in brez časnosti. Grafična zasnova podjetja, kot umetniško delo.

Časovnica

12.1.18 – prijave na izziv

15.1.18 – Predstavitev podjetja, spoznavanje s kandidati, spoznavanje problema, iskanje rešitev, zasnova dizajna, potrditev dizajna, nakup potrebnih sredstev za delo (8 ur)

16.1.18 – Priprava podlage / stene v poslovnem prostoru. (8 ur)

17.1.18 – Začetek izvedbe ustvarjanja nove grafične podobe v poslovnem prostoru. Skica – popravki- potrditev dizajna na steni (8 ur)

18.1.18 – Nadaljevanje ustvarjanja nanos z obstojnimi barvami (8 ur)

19.1.18 – Dokončanje grafike, morebitni popravki, zaključek in potrditev celotne izvedbe izziva. (8 ur)
PRIJAVE: rada.drnovsek@mct.si do petka, 12.1. 2018.