Rešen izziv Pivovarne Knap

Z idejo izziva, ki ga lahko izvedejo podjetja v sodelovanju z MCT v okviru projekta Ključ sem se seznanil na sestanku po Zasavskem podjetniškem meet up-u. Ker sem vedno za nove izkušnje in izzive ter glede na dober glas o projektu, me je sodelovanje zanimalo še bolj.

V svojem podjetju (Pivovarna Knap) se soočam s časovno stisko, ko nekako samo še rešujem zadeve, ki so najbolj nujne. Z vodjo projekta sva pogovorila o poteku, obveznostih in možnih nalogah izziva tako zame kot podjetnika kot za udeležence izziva. Ker ni bilo slišati preveč hudo in obvezujoče smo šli v akcijo!

Sledila je priprava obrazca za izziv udeležencem. Najprej sem si postavil naslednja vprašanja:

  1. Kateri so največji izzivi Pivovarne Knap (jih je kar nekaj)?
  2. Kako narediti izziv atraktiven za udeležence, glede na to, da za izzivom ni takoj konkretne zaposlitve?
  3. Kakšna je realna možnost za udeležence, da izziv izpeljejo?

No, pri drugi točki, kjer v mojem primeru omeniš pivo, nekako ni težav (J), pa vendar sem si zadal, izziv kako povečati prodajo piva v zasavskih lokalih, glede na to da le-ta najbolj šepa v domačih revirjih. Po nekaj izmenjanih elektronskih sporočilih je bila vsebina izziva pripravljena, časovnica usklajena in izziv objavljen.

Prijavila so se dva kandidata. Sledilo je sproščeno prvo srečanje. Predstavil sem Pivovarno KNAP od A do Ž, kako nastane pivo, kakšne surovine uporabljamo in seveda brez degustacije ni šlo. Sledili so izzivi oz. tematika z nalogo. Poizkušal sem čim bolj orisati trenutni položaj, kako je do njega prišlo. Pomembno mi je bilo dati jasne napotke, kako priti do rešitev oz. predstaviti bolj konkretno vsaj eno metodologijo, kako se lotiti izziva – intervjuji z gostinci. Zaključil sem z svojimi pričakovanji, kaj bi potreboval oz. kako naj bi izgledale rešitve.

Moja pričakovanja so bila zelo različna, vsekakor pa si nisem predstavljal, da bo kdo od udeležencev dejansko opravil intervjuje desetih gostincev in jim zastavil vsa vprašanja. Pri udeleženki projekta ključ pa se je zgodilo ravno to. Teden dni za tem, ko je bilo potrebno predstaviti opravljeno delo, sem bil zelo pozitivno presenečen in navdušen ravno nad njenim delom. Izčrpno povzeto poročilo opravljenih intervjujev, zaključki in na koncu izpostavljeni predlogi ter rešitve za ta izziv. Napisano konkretno in brez olepšav, takšno kot je realno stanje na terenu.

Za konec, če se pripravi zanimiva tematika izziva, se pravilno motivira in usmeri udeležence, je ob taki enačbi lahko rezultat samo dober. S kandidatko se ravno dogovarjava za možnosti nadaljnjega sodelovanja. Vsekakor mi ni žal, da sem se odločil za sodelovanje z MCT v projektu Ključ in ponudil podjetniški izziv v reševanje lokalnim mladim.

 

Renee Vozelj, lastnik Pivovarne Knap